Knihy 2010, eastone s.r.o., 240 – 319, poznání
- Môj macík - Mária Rázusová-Martáková
Môj macík - Mária Rázusová-Martáková
- Mária Rázusová-Martáková
- slovenské
- detské
- Eastone s.r.o.
- 12
- 2010
Klasické rozprávkové leporelo pre najmenšie deti s nádhernými ilustráciami a mimoriadne populárnymi básničkami. Z ruského originálu prebásnila Mária Rázusová-Martáková. AUTOR:...
- Reč ticha - Eckhart Tolle
Reč ticha - Eckhart Tolle
- Eckhart Tolle
- slovenské
- ezoterika
- Eastone s.r.o.
- 144
- 2010
Ponorte sa do ticha. Podstata učenia Eckharta Tolleho je jednoduchá: Ak sa napojíme na vnútorné ticho, dostaneme sa za hranice našej mysle a emócií a objavíme tak hlboký trvalý...
- 7 návykov skutočne efektívnych ľudí - Stephen R. Covey
7 návykov skutočne efektívnych ľudí - Stephen R. Covey
- Stephen R. Covey
- slovenské
- poézia
- Eastone s.r.o.
- 344
- 2010
Dnes už klasická kniha 7 návykov skutočne efektívnych ľudí je jednou z najpredávanejších kníh na svete, predalo sa z nej viac ako 15 miliónov výtlačkov a preložili ju do 40...
- Pocit naliehavosti - John P. Kotter
Pocit naliehavosti - John P. Kotter
- John Kotter
- slovenské
- naučné
- Eastone s.r.o.
- 176
- 2010
Autor : John Kotter, Popis : Väčšina iniciatív zameraných na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne výsledky (v tom lepšom prípade), alebo dokonca...
- Trendológia - William Higham
Trendológia - William Higham
- William Higham
- slovenské
- naučné
- Eastone s.r.o.
- 280
- 2010
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na svetové trhy. William Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského...
- Ako vedú úspešní lídri - Brian Tracy
Ako vedú úspešní lídri - Brian Tracy
- Brian Tracy
- slovenské
- poézia
- Eastone s.r.o.
- 192
- 2010
V knihe autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi...
- Ako uvažujú Larry Page a Sergey Brin
Ako uvažujú Larry Page a Sergey Brin
- Richard L. Brandt
- slovenské
- naučné
- Eastone s.r.o.
- 184
- 2010
Larry Page a Sergey Brin – zakladatelia spoločnosti Google sa stali synonymom úspechu, bohatstva a brilantného uvažovania, ale tiež dravosti, nekompromisnosti a podľa...
- Čo by urobil Google?
Čo by urobil Google?
- Jeff Jarvis
- slovenské
- naučné
- Eastone s.r.o.
- 264
- 2010
Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis...
- Plán B - John Mullins, Randy Komisar
Plán B - John Mullins, Randy Komisar
- John Mullins, Randy Komisar
- slovenské
- naučné
- Eastone s.r.o.
- 288
- 2010
Založenie novej spoločnosti, či už ide o korporáciu alebo malú firmu, je vždy skok do neznáma. Ak má spoločnosť rásť a ďalej sa rozvíjať, musí sa mnohokrát zmeniť a prispôsobiť...
- Chaotika - Philip Kotler, John Caslione
Chaotika - Philip Kotler, John Caslione
- Philip Kotler; John A. Caslione
- slovenské
- naučné
- Eastone s.r.o.
- 208
- 2010
Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú...
- Dvakrát meraj - Michael J. Mauboussin
Dvakrát meraj - Michael J. Mauboussin
- Michael J. Mauboussin
- slovenské
- naučné
- Eastone s.r.o.
- 232
- 2010
Lídri vo všetkých oblastiach robia denne zásadné rozhodnutia, trpkou pravdou však je, že aj napriek dobrým úmyslom je ich voľba často chybná a za ich omyly platia všetci vysokú...
- Sila jednoduchosti - Ron Ashkenas
Sila jednoduchosti - Ron Ashkenas
- Ron Ashkenas
- slovenské
- naučné
- Eastone s.r.o.
- 216
- 2010
Ako zjednodušiť chod firmy a zefektívniť jej činnosť. Takmer všetci dnešní manažéri zápasia v určitom rozsahu so zložitosťou. Nemajú dostatok času na spracovanie informácií....
- Firmy, ktoré víťazia - Hallam Movius
Firmy, ktoré víťazia - Hallam Movius
- Hallam Movius, Lawrence Susskind
- slovenské
- naučné
- Eastone s.r.o.
- 224
- 2010
Proces vyjednávania môže vašu spoločnosť posunúť ďalej, ale ju aj ohroziť. Spoločnosti, ktoré dokážu získať kľúčového klienta a uzatvárať výhodné zmluvy bez toho, aby na...