Edward Bernays, famed as The Father of Public Relations, pioneered the technique of working to change attitudes rather than just selling products. In this 1923 classic, he...
Edward Bernays, famed as The Father of Public Relations, pioneered the technique of working to change attitudes rather than just selling products. In this 1923 classic, he...
Edward Bernays, famed as The Father of Public Relations, pioneered the technique of working to change attitudes rather than just selling products. In this 1923 classic, he describes how public opinion is created and shaped, including the use of surveys and endorsements from opinion leaders, celebrities, and experts. These methods formed the principles that corporations and governments have employed for the past century to influence social
Pozrite sa, kde môžete produkt kúpiť:
Do týždňa • 1 variant3,99 €95 % • 1 066 recenziíĎalšie informácie
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.