Popis produktu
Parametre produktu
Parametre produktu
Popis produktu
Jednou z úloh výchovy mimo vyučovania je naučiť deti produktívne využívať voľný čas. Aby sa výchova mohla uskutočňovať na profesionálnej úrovni, so zameraním na osobnosť vychovávaného, treba vytvoriť podmienky a pripraviť na to učiteľov a vychovávateľov.
Motívom autorky pre napísanie publikácie bola skutočnosť, že výchova mimo vyučovania sa doteraz chápala skôr technologicky, izolovane, činnostne aj organizačne. Nechápala sa integrovane a predovšetkým nie so zameraním na osobnosť žiaka, na zlepšovanie jeho psychických funkcií a procesov. Voľný čas sa nepovažoval za významný priestor pre kultiváciu osobnosti.
Konkrétnymi podnetmi pre vznik diela boli najmä nedostatky vo výchove detí a mladých ľudí, nepriaznivé výsledky v medzinárodnom meraní vzdelávania a výchovy (PISA, PIRLS), konzervativizmus prezentovanej pedagogiky a prebiehajúca reforma školstva, ako možnosť uplatnenia novej koncepcie výchovy. Čitateľ v knihe nájde nové podnety pre premýšľanie, prehodnotenie stanovísk, pre tvorbu vlastnej koncepcie a praxe výchovy, učelne skĺbené do reálnej teoreticko-praktickej podoby, s prezentáciou množstva príkladov a odporúčaní pre každodennú prácu s deťmi.
Kniha je určená najmä pre vychovávateľov, učiteľov, rodičov, študentov pedagogických fakúlt, študentov stredných pedagogických škôl a pre všetkých, ktorých zaujíma výchova detí vo voľnom čase. Odporúča sa vedúcim záujmových krúžkov, pracovníkom centier voľného času, stredísk záujmovej činnosti a pracovníkom v špeciálnych výchovných zariadeniach a určite pomôže aj dobrovoľníkom, ktorí vo voľnom čase pracujú s deťmi a mladými ľuďmi.
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.
Produkt zatiaľ nemá žiadne recenzie.