Medzinárodná expanzia firiem – stratégie, partnerstvá a ľudské zdroje Ferenčíková Soňa
Publikácia prináša a sprostredkúva poznatky z oblasti investovania v zahraničí, tvorby medzinárodných stratégií, vytvárania medzinárodných partnerstiev, strategických aliancií,...
Publikácia prináša a sprostredkúva poznatky z oblasti investovania v zahraničí, tvorby medzinárodných stratégií, vytvárania medzinárodných partnerstiev, strategických aliancií,...
Publikácia prináša a sprostredkúva poznatky z oblasti investovania v zahraničí, tvorby medzinárodných stratégií, vytvárania medzinárodných partnerstiev, strategických aliancií, fúzií a akvizícií. Takisto sa venuje aj medzinárodným aspektom riadenia a vedenia ľudských zdrojov. Kapitola venovaná organizačnej štruktúre približuje klasické aj moderné formy organizačnej štruktúry úspešných medzinárodných firiem. Záverečná kapitola je zameraná na hodnotenie investičného prostredia, ktoré je dôležitým indikátorom a zdrojom informácií pre medzinárodné spoločnosti.
Predkladaná publikácia je určená všetkým čitateľom z akademickej či praktickej sféry, ktorí sa zaujímajú o medzinárodnú expanziu firiem, takisto sa odporúča doktorandom a študentom študujúcim medzinárodné podnikanie, medzinárodný manažment či medzinárodné riadenie ľudských zdrojov.
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.