-zaoberá sa všetkým, na čo by sa copywriter mal zamerať
- sú tam aj príklady (aj vo vizuálnej forme)
-píše to viacero autorov - je to prehľadné
-chýba mi viac príkladov zo života
- viac odkazov na dobré weby, ktoré fungujú
-viac dobrých sloganov
-viac spôsobov, ako sa trafiť do vkusu zákazníka, ako narábať s persónou a podobne
Kniha je veľmi dobrá. Naozaj sa zaoberá so všetkým, ale keďže je to tak, tak to až tak do hĺbky nerieši. Povedala by som, že náročnosť je začiatočník až pokročilý, ale ak chcete sa stať expertom, ešte si treba niečo naštudovať. Viem, že je toho omnoho viac, lebo už sledujem nejaké to dianie, tak mám o priečku vyššie očakávania :). Ale kniha mi dala veľa, najmä, čo sa týka plánovania. :)
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.
-zaoberá sa všetkým, na čo by sa copywriter mal zamerať
- sú tam aj príklady (aj vo vizuálnej forme)
-píše to viacero autorov - je to prehľadné
-chýba mi viac príkladov zo života
- viac odkazov na dobré weby, ktoré fungujú
-viac dobrých sloganov
-viac spôsobov, ako sa trafiť do vkusu zákazníka, ako narábať s persónou a podobne
Kniha je veľmi dobrá. Naozaj sa zaoberá so všetkým, ale keďže je to tak, tak to až tak do hĺbky nerieši. Povedala by som, že náročnosť je začiatočník až pokročilý, ale ak chcete sa stať expertom, ešte si treba niečo naštudovať. Viem, že je toho omnoho viac, lebo už sledujem nejaké to dianie, tak mám o priečku vyššie očakávania :). Ale kniha mi dala veľa, najmä, čo sa týka plánovania. :)