Marketingový manažment - Eva Hanuláková, Marián Čvirik
Cieľom vysokoškolskej učebnice je poukázať na podstatu marketingového manažmentu a jeho postavenie vo firemných procesoch a štruktúre. Učebnica je určená pre študentov univerzít...
Cieľom vysokoškolskej učebnice je poukázať na podstatu marketingového manažmentu a jeho postavenie vo firemných procesoch a štruktúre. Učebnica je určená pre študentov univerzít...
Parametre produktu
Autor
Marián Čvirik
Počet strán
130
Rok vydania
2022
Parametre produktu
Autor
Marián Čvirik
Počet strán
130
Rok vydania
2022
Popis produktu
Cieľom vysokoškolskej učebnice je poukázať na podstatu marketingového manažmentu a jeho postavenie vo firemných procesoch a štruktúre. Učebnica je určená pre študentov univerzít a vysokých škôl s ekonomickým, manažérskym a marketingovým zameraním, ako aj pre reprezentantov praxe so záujmom o problematiku konkurenčnej výhody, stratégie a procesov, koncentrovaných do oblasti marketingu.
Pozrite sa, kde môžete produkt kúpiť:
Na sklade • 1 variantZdarma1 742 recenziíĎalšie informácie
Chýba alebo je nepravdivý niektorý dôležitý parameter? Uvedené informácie sú len orientačné, pred nákupom vo vybranom obchode odporúčame overiť, že predávaný model má kľúčové vlastnosti podľa vašich požiadaviek. Aj keď sa snažíme o maximálnu presnosť informácií, bohužiaľ nemôžeme zaručiť 100% správnosť. Ceny produktov sú vrátane DPH.